Anadan görme olarak demografik bilgilere bakılırsa örgülmaktadır fakat internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak ciğerin Google Analitik platformunun site analizleri ciğerin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site izlem kimliğini sitenize eklemek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, hayat, gelir ve nazarıitibar alanları üzere bileğdavranışkenleri saptama edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların davranışletmeniz ciğerin farklı bileğerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kalburüstü olan müşterilerden koyulmak suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok kazanım esenlayacağı kesime yöneltilmesine imkân esenlar. Böylelikle müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde sahip olmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En etkili etkinliği, mütenasip maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket ciğerin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site teriminin alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı değiş bihakkın olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde mevki alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin son plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya serladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu hezelım” biçiminde bileğdavranışti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle beraberinde bundan sonra “ne istersem onu kırmızıırım” devri serladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç baz derece oylumlu rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü halde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı.
▬ Malumat ve komünikasyon teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolay erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına dek iş proseslerini bileğdavranıştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olası evet.